sommarjobb

Idag har jag varit på den eftertraktade arbetsintervjun på ICA. Från början lät allting jättebra, de ville att jag skulle vara på bakavdelningen eftersom jag har den vanan från tre år på björkbacken. Hon som jobar där nu ska vara sjukskriven hela sommaren och de behövde en som tog hennes plats. Arbetstiderna var perfekta mellan sju och tre runt fyra till fem dagar i veckan hela sommaren. Allt var sååå perfekt till vi kom till unkten när jag kunde jobba. Tjejen som ska vara sjukskriven slutar den sjunde juni, jag tar tar studenten en och en halv vecka efter och kan därför inte börja jobba förrän den artonde juni.

gaaah, detta besvärade till det hela en aning. tyvärr måste jag nu vänta ca två veckor på besked om jag får jobbet eller inte. Känns lite surt faktiskt. Hoppas hoppas hoppas verkligen nu att kan sätta in ngn annan en vecka tills jag kan börja jobba, jag vill verkligen ha det sommarjobbet. det ser rätt dött ut på sommarjobbarfronten för övrigt. Shit nu blir det två osäkra veckor till :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0