El Stockholmia

Imorgon bär det äntligen av till den stora staden igen, Stockholm. För er som inte vet ska jag köra med pappas band på Mona Sahlins femtio års dag. Vi åker hela bandet klockan tio imorgon bitti, soundcheckar på södra teatern mellan tre och fyra. Sen tänkte pappa och jag dra på söder och checka lite second hand affärer, det ska ju finnas många bra där. Vid klockan nio ska vi spela, det lär väl ta runt en halvtimma, sen så blir det till att åka hem igen. Shit det ska bli ruksigt roligt alltså, själva spelningen, shoppa och framförallt förhoppningsvis få träffa lite kändisar och coola stockholmare ^.^

Det är skönt att jag inte har blivit riktigt nervös än, det känns så overkligt alltihopa likasom, få stå på södra teatern scenen samma scen som gänget i Stockholm live. Riktigt fräckt. Men nervositeten lär nog inte komma förrän man kommer dit och får se stället och allt på riktigt. Det känns ändå skönt att jag bara står med i kören, då hörs det förhoppningsvis inte när man kanske sjunger fel : ) b Gaaah

Veckan har för övrigt varit bra. Förutom att jag dagligen går runt och tänker på hur jag ska fixa sommarjobb. Det känns som ett måste att jobba i sommar. Hur ska jag annars klara mig? Om jag inte jobbar ihop pengar i sommar vet jag inte hur hösten ska gå ihop sig. Alla ansökningar till dansskolorna, vem vet när man får reda på när man har kommit in. Så måste man fixa extrajobb till hösten annars går det aldrig runt, och extrajobb kan ju ta ett tag att få i en ny stad. Alltså sommarjobb känns som ett måste i år. sheeejt, snääälla snäälla ICA ring och säg att jag fått jobbet!!

Kommentarer
Postat av: Karoline

hoppas de går bra i storstan!

2007-03-09 @ 17:22:08
URL: http://www.thatshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0