Sommar

Då var det ett tag sen man skrev nu igen, har hänt en massa och inte haft tid. Först var det studenten, helt galet kul. Men väldigt mycket blandade känslor. Gråt och skratt om vartannat. Sen var det direkt hem och studentskiva samt ner till Hultan på kvällen. Tre underbara dagar i Kalmar campet med underbara vänner, alkohol och bra musik. Orkar inte skriva om allt, är ni nyfikna kolla gärna in min bilddagbok www.helloosaferide.bilddagboken.se där finns det bilder och står skrivet om allt.

Började jobba i måndags på posten. Var sjuukt svårt. Måste sortera hela posten på morgonen samt köra ut all post i hela Södra Vi. Har kört med Björn hela veckan nu, första dagen fick jag bara sitta med och ge honom posten men tisdag - torsdag fick jag köra själv och sista dagen plocka posten med. Jag är livrädd för måndag för då ska jag köra helt själv. Gaah det kommer ta tusen år för mig att få ut posten, ska hitta alla gator och allt efter bara fyra dagars träning. Stackars dem som kommer få posten klockan tre på måndag i Södra Vi, haha.

Igår var det iaf midsommar. Hade tänkt dra till Öland med Becci, Maria och gänget men efter en inte alltför positiv väderprognos var jag inte speciellt sugen på att sitta i ett blött, regnet tält igen efter Hultsfred, har fortfarande inte riktigt repat mig än. Så det fick bli fest ute i Ljungnäset med Madde, Chrillan och gänget. Blev en riktigt galet rolig kväll. Runt trettio pers blev vi till slut. Grillning, tipspromenad och musik gjorde kvällen underbar. Synd bara med ösregnet men som tur var vi i lokal så vi blev varken blöta eller kalla.

Nu är det en vecka igen på jobbet, hoppas nu bara det går bra att köra själv. Men man lär sig väl.
Soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0