Egoflow

Har suttit nu i fyra dagar och fixat med min Ipod. Vilken pärs!
Det är ju konstigt att Itunes måste vara det mest komplicerade programmet i världshistorien. Hur svårt ska det vara egentligen?
Inte nog med att man inte förstår sig på programmet så ska ju allt annat krångla med. Hade visst över två tusen låtar på datorn så jag fick sitta och radera över tusen låtar innan det ville få plats!
Så har ju vi världens bästa dator med sjuttioelva tusen hårddiskar som min musik är utspridd på, tog en himla massa tid att samla alla på ett ställe.
Men nu har dte iaf löst sig det mesta. fått in nästan all musik nu. Skönt, kan lyssna på min Ipod, äntligen!

Sitter och lyssnar världens bästa Tingsek och beklagar mig över alla tusen sår och blåsor jag har överallt.
Nä men Johanna jobbar på posten, världens farligaste arbetsplats. Iaf när man springer ut och in i en bil. Eller så är det jag som är otroligt klumpig för jag lyckas slå mig och trilla hela tiden så det ser ut som om jag har varit med i andra världskriget eller ngt. Sen var jag ju så duktig och brände sönder fingret i fredags på fyllan när jag lekte med ljuset :/ Det jävla såret vägrar att läka eftersom jag håller på med händerna så mkt i jobbet så river jag upp såret hela tiden. gaaah
Nä nu får jag sluta klaga över mina små I-lands problem
Jag säger som morgan Paulson "I applaud you for smoking!"
soo long



                                      image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0