Argumnet

Ääääntligen helg!
Trodde aldrig att det skulle bli någon ledighet för mig.
Jobba på posten är slitsamt, jag looovar. Det jobbigaste är nog att gå upp klockan sex varje morgon. Puh!
Men nu är det af helg och den ska spenderas med älsklings barndomsvännerna Tildus och Ida.
Det har börjat riktigt bra faktskt, första soliga dagen på länge, det gick bra på jobbet, åkte till ALV och kom in gratis ( Thaaanks Johan :)), spenderade eftermiddagen på ALV med Tilde och Ida (Finns det ngt bättre sommarnöje?), ska ut ikväll (yeaaaaah! Eller harrys?). Helt enkelt såhär som en bra sommardag ska va!
Imorrn klockan halv ett drar jag med älsklingarna till älskade Linköping. Blir en hel dag med shopping medan brudarna jobbar.
Sen på söndag ska jag bara spendera tillsammans med Idis :)
Blir galen på att jag aldrig kommer iväg till Sthlm heller :/ Saknar min Maja för mkt!
Hade tänkt åka nästa helg men då jobbar hon, blir kanske Gotland ist, saknar ju min Malin meed :)

Ikväll ska jag iaf fira att det äntligen är helg med lite PARTY PARTY!
Blir inflyttningsfest hos Antonsson med brudarna, blir väl sista gången mna går på Harrys nu på ett tag eftersom jag hade tänkt spendera mina kommande helger på lite mer spännande ställen än Vimmerby :)

We love the weekends!

Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0