Låna och läs

Jaha då var det dags för lite utgång igen. Tänker dessvärre inte dricka ngt eftersom det är jobb och köra bil imorrn bitti kl. 07.00! awh :/
Maria och jag tänkte dra oss en sväng ner till harrys för att kolla in karaoke kvällen. Har inte varit där ngn onsdag än p.g.a jobb varje torsdags morgon. Men nu får det vara nog med tråkigheterna!
Hade tänkt dra med Antonsson och Lollo men Anton jobbade och Lollo var i hycklinge! Hmm, så det blev bara Mia och jag.
Men det blir nog kul det med.
Är för en gångs skull fullbokad heela veckan. känns som om dte inte hänt en enda gång den här sommaren.
I måndags var Maddo, jag och Mia o fikade på björkbacken. Var ju tvugna att kolla in gamla sommarjobbet. Kändes riktigt konstigt faktiskt att gå in där. På nåt sätt har sommaren inte börjat för mig än eftersom jag inte vart där. Blir väl så när man jobbat där tre somrar i rad, det är liksom sommar för mig. Ursch vad hemskt det låter men så känns det.
Igår var jag hemma dock, städade (puuhh ibland är det jobbigt att vara ensam hemma och laga mat o städa när föräldrarna ligger och glassar i 35 gradig värme i Spanien)
Idag har det varit sola hos mormor efter jobbet och lite utgång ikväll. Imornr blir det nog lite fika med Mikkis.
På fredag blir det fest såklart när man har hela huset för sig själv. Ida älskling kommer hit från Lkpg också :)
Lördag blir fest igen hos Henke, den spjuvern har ordnat aktivitetsdag med en massa lekar, tävlingar och öldrickadnde dagen lång! Gosh vad kul det ska bli!
Söndag blire mys med Ida igen, helt underbart! Bra vecka, bra vecka :)

nähä nu ska jag gå o platta håret. Kladdkakan väntar med! Mums (damn vad ensam hemma inte är bra för figuren heller, micromat och godis all day long!)
Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0