Idlewild

Life is a BITCH!
magaad vad jag känner mig bitter och sur idag. Känns väl som att det behövs just nu. Känner mig verkligen som den enda i hela världen nu som inte vet vad jag ska göra framöver eller har en plan. Vem jag än pratar med så har man kommit in på skolor, planerar att flytta hit och dit, åker utomlands, pluggar, jobbar. Vad vet jag? ingenting just nu. Awhh det jobbigaste är att bestämma sig. Jag är såå fruktansvärt sugen nu på att dra iväg. Men vart liksom. Ena stunden vill jag åka utomlands, antingen jobba och dansa eller bara åka runt och se saker. Andra stunden vill jag seriöst flytta och börja nytt liv typ Sthlm eller Göterborg. Och helt plötsligt känner jag bara för att vara hemma ett tag till och jobba och umgås med de få nära och kära som bor kvar. Jag vet att jag inte borde känna mig stressad utan ta varje dag som det är och bestämma när jag kommit på vad det verkligen är jag vill göra. Men det är svårt att inte känna sig stressad när alla runt omkring en frågar vad man ska göra och om man har planer. Så fort jag frågar nån så har de svar, men inte jag.

Nää jag får rycka upp mig själv ibland. Helgne har iaf varit kanon. Blev lite avskedsfest i fredags för Maria som flyttar till Kalmar idag. Var riktigt mysigt och trevligt. Kanske inte på Harrys som har blivit grymt tråkigt igen men hos Maria hade vi riktigt kul. Blir bara jag, Hanna och Lollo kvar nu av gänget som itne ska iväg och plugga eller resa. Känns lite tråkigt.
Igår åkte mamma, jag  och Lena ner till Hultan för att kolla på pappas band Wild rover som spelade på marknadsfesten. Det var helt grymt kul. De gamla takterna satt i både hos gubbarna och mig haha! Kom faktiskt ihåg nästan alla texter sen jag jämt sprang runt och lyssnade på dem när jag var liten. Blev lite efterfest och sång i logen sen med, såklart låtarna från förra lördagen.

Sitter här nu och försöker ta tag i det här med danskursen jag ska hålla i för de nya ledarna i Aktiv Ungdom nästa helg. Är helt cp.gt arg för att en av våra hårddiskar med ALLA mina låtar på har craschat så jag har typ nada musik att använda. Har försökt ladda hem lite nytt men vårat DC är ju segast i världen. Får inte hem nånting. Awhh känner mig lite smått frustrerad. Måste få klart musik idag! Hade nämligen tänkt dra ut till mormors sommarstuga tisdag-torsdag och då måste musiken vara klar så jag kan planera. Känner bara att jag behöver komma bort från allt och alla speciellt datorn några dagar. Vara för mig själv, tänka på allt och så. Behöver den tiden för mig själv nu.
Neepp nu räcker det för idag, håller tummarna för att one tre hill boxen kommer imorrn från lovefilm så jag kan ta med mig den ut till stugan.
See ya, soo long!


image57    image59  image60

                                                  image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0