Sola och bada i Pinja colada

Denna vecka, denna vecka. Till skillnad från förra veckan kan man väl lungt påstå att det har varit liiiite bättre.
drar ju till Turkiet imorrnkväll. helt galet bra. Springer runt som en yr höna och packar, provar kläder och studsar av ren lycka om vartannat. Det ska bli så fruktansvärt skönt att bara komma bort härifrån och slippa tänka på allt som ligger och gnager i huvudet.
Fick jobb på posten till sommaren med. Riktigt, riktigt skönt att ha det klart! Slippa oroa sig över att spara pengar nu då i turkiet, det blir till os lösa riktigt ordetligt, hehe. Men tyvärr kanske det inte blir ngt Roskilde nu eftersom de verkligen vill att jag ska jobba heela sommaren måndag till fredag. Jag behöver verkligen pengarna men det skulle vara sååå kul att äntligen få komma iväg dit. Men, men det löser sig nog, får hoppas jag kan fixa två dagar ledigt iaf.
Fick min studentmössa idag med. Det kändes så fruktansvärt konstigt. När Maja, jag och Becci kom med dem och gick genom korridoren kändes det nästan som ett begravningståg. Jag börjar verkligen på hyperångest nu! Gaah och maja som fått jobb i sthlm i sommar. Hur ska jag klara mig utan er?? Tänkte prova mössan snart, har inte kunnat än. Känner att jag måste ställa mig själv framför spegeln och gråta en skvätt, lite granna av glädje får vi väl hoppas :)

Laa Turkland i övermorgon :D 

    image9                         image10


Kommentarer
Postat av: emma

men johanna vad kul med blogg :D jag länkar ;) o sparar i favoriter ;) ha det underbart nu :D

2007-04-06 @ 12:44:50
URL: http://naeturfrost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0