Never mind me

Gosh nu har jag haft en sån där "orka sitta vid datorn" period. Seriöst alltså, har nog suttit en timme sammanlagt på en vecka. Väääldigt väldigt ovanligt för att vara mig. Har bara inte haft orken. Inga bilder att lägga upp på bilddagboken (får ju aldrig de nedrans Turkiet bilderna av Malin och Rebecca!), ingen att prata skit med på msn, ingen att snoka på på lunar ;), och allmänt upptagen av annat helt enkelt.
Den största dataavbrotts anledningen har nog varit det pissiga stressade schemat denna vecka. Helt sjukt om jag ska vara ärlig. Vi har varit galet stressade nu med dans slutproduktionen i skolan, ingenting går riktigt som vi vill. Vi ligger sååå efter med filmandet på IKEA (de stackars filmarna som får två veckor på sig att klippa ihop drygt en timmes film), har inte hunnit klart alla koreografier som vi skulle denna vecka ( har stressat nog kvar tre styckan :/), nationellt prov i svenska B (TVÅ DAGAR I RAD!!), praktik på nordisk barnteater ( gaaah riva och rodda upp scener är inte för kul!), samt hinna med att träna, plugga eneglska C tal, shoppa nya danskläder, hinna umgås med vännerna ( som man snart skiljs ifrån :/ buhhuuu) och sova någonstans där emellan. Ni kanske förstår att jag inte någonstans har hunnit med ngn datatid denna vecka. Men jag kan väl ärligt säga att det är ingeting jag riktigt sörjer!
Nu är iaf den här helvetes veckan över och en härlig långhelg är stundad. Idag har jag bara slappat, läst och solat i den underbara vårsolen. Ska bara slappa hela dagen idag, UTAN PLUGG!! :) Rensa lite på rummet som jag inte haft tid med på evigheter :) Bara slappa o glo på film med la familia ikväll. sköönt!
Drog tyvärr nitlotten igår att återigen gå ut på Harrys :/ blää vad jag är trött på dte stället nu alltså :/  Har verkligen lovat mig själv att inte gå dit nu igen förrän det verkligen är säkert drag. Fastän det var löning helg var det typ inget folk, och det folket som var där var ju bara supertråkigt. Rebecca och jag gjorde samma sak som förra lördagen och gick hem klockan tio över ett efter bara en timme där inne :(
Imorrn blir det dans på förmiddagen och lite fika med Emma, var riktigt längesen vi sågs nu :)
På måndag ska jag jobba för första gången på posten :) kuul, och på eftermiddagen komme Majsi hit för att fira lite valborg. Vet inte riktigt än vad som ska ske, antingen grillning med maddo och tjejerna eller Antonsson och girlsen på den sidan, får se var kalaset slutar.
På tisdag då stundar verkligen orooon :/ Då blir det den fruktade auditionen för Lunnevads folkhögskola dans. Maassor, verkligen massor som söker (audition uppdelat på tre dagar!) och 18 eftertraktade platser till hösten :/  Hoppas hoppas det nu går vägen, jag vill sååå gärna komma in! Men det är bara att vänta och se vad som händer efter tisdag för Majsi och mig :)
soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0